4 tim i telefonen....ingen big deal for me!

Datum: 2010-09-06 Tid: 14:33:33

Söndag....då blev det inte mycket gjort för Linda! Tog sovmorgon och efter frukost så messade jag Helena och frågade om hon skulle med ut och gå (i mobilen då hon bor 30 mil här ifrån). Så det fick bli en svettig powerwalk i höstsolen tillsammans med Helena i öronen. När jag kom hem så fortsatte vi att snacka och vips så hade vi som vanligt pratat i ca 3 tim. Tänk att man har så mycket att prata om =)

Tog mig sedan ett långt och skönt bad, läste ur min spännande bok tills huden nästan blev till russin. Kröp ner i sängen under min gosia filt och fortsatte läsa tills min vän Lotta ringde, då fastnade jag i telefonen i ytterligare 1 tim =) Jag vet, jag är en riktig pratkvarn!

Vid 20.30 kom älsklingen hem, men han var så trött så han tog en dusch och kröp sedan ner i sängen och gjorde mig sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback