Stockholm i mitt hjärta

Datum: 2010-10-26 Tid: 12:25:21
Idag ska vi åka hem till Stockholm igen. Jag har ju som sagt två hem, ett hus i Bollnäs/Arbrå och en lägenhet i storstan. Det var jag, Magnus, Pappa och pappas polare Stefan som åkte söderut med en stor släpvagn. Vi ska nämligen flytta upp lite möbler och prylar från lyan upp till huset.
När vi kom hem till våran underbara lägenhet så satte jag och Magnus igång direkt och började packa ner det som vi ville ha med oss. Och det blev ju en del, 10 kartonger gick åt snabbt. Vi kommer att lämna en hel del då vi tänkt köpa mycket nytt. Men sängen, skrivbordet, tv-möbeln från både sov och vardagsrum fick följa med. Även datorn, hemmabiosystemet, en tv och en massa annat.

Sedan så tog jag mitt efterlängtade långa bad i mitt badkar som jag har längtat efter sååå länge nu. Låg där i en timme och läste och bara njöt av värmen och att få slappna av. Somnade hur skönt som helst efter det. Och gissa om jag njöt av att få sova i våran underbara säng igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback