Provjobba på Åhlens

Datum: 2010-10-26 Tid: 13:02:30
Gissa vad som händer imorgon då????

Jag är så glad =) Igår när vi satt i bilen på väg från Stockholm så ringde personlansvarig från Åhlens. Hon vill att jag ska komma och provjobba hos dem på skönhestdelen (som de har byggt ut och tagit in fler märken) på onsdag. Hon hade läst igenom mitt cv väldigt noga och tyckte verkligen om hon läste. Så hon tycker att vi hoppar intervju och låter mig få provjobba ons-fre i stället. Vilket passar mig jättebra. Så nu ska jag ta fram min bästa sida och jobba häcken av mig i veckan, visa dem att det är mig de vill ha hos sig i framtiden.

Wish me luck!

Så alla sminkintresserade Bollnäsbor, ondags till fredag (den här veckan) så kan ni komme förbi mig på Åhlens och få en massa bra tips och ideér.


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Jätte stort Lycka till inför morgon dagen!!! Det kommer gå jätte bra ska du se:) Va roligt att allt går bra med huset, ska bli kul o se det när det e färdigt.. Hälsa Magnus.. Pussar o kramar från oss...

2010-10-26 | 23:10:21
URL: http://trettipluss.blogg.se/
Postat av: therese w

gud vad roligt, håller verkligen tummarna för dig men kommer gå jättebra. nu e det mindre än 1 v kvar tills min käre sambo kommer upp och hjälper er lite. är så nyfiken hur huset ser. hoppas allt e bra med er massa kramar

2010-10-28 | 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback