Har målat hela dagen lång

Datum: 2010-10-26 Tid: 12:19:26
Lördag den 23/10, idag har vi varit i huset precis hela dagen. från tidig morgon till sen kväll. Det är nästan så att jag känner att jag håller på att bli utbränd. Så till alla er som tänkt köpa er ett renoveringobjekt till hus, se till att vara lediga...jag skulle aldrig orka jobba hela dagarna och sedan komma hem till ett byggkaos och sätta igång och renovera. Jag är ju helt död redan nu, är ständigt trött och går runt med spänningshuvudvärk dagarna långa.

Idag har vi haft tre målare hos oss plus mig som också är rätt duktig att måla. Så idag har det hänt en hel del =) Äntligen börjar man se att det händer lite i alla rum. Tanken var att vi skulle klinka halva köket idag men vårat golv hade inte hunnit kommit.

Åh det var så skönt att komma hem sen, äta lite god mat, ta en lång, lång dusch och sedan sätta sig i soffan framför tv´n och andas ut och njuta av lite lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback