En mycket bra tisdag

Datum: 2010-10-26 Tid: 12:00:30
Äntligen är det dags att bleka fnaskranden som jag mår så dåligt över. Vill knappt gå utanför dörren och gör jag det så vill jag helst ha mössa på mig. Tror aldrig att jag haft så lång utväxt som nu, den är katastrof.
Det var länge sen jag gick till frissan i Bollnäs, så nu var det dags igen. Jag hade fått en tid hos SussiSalong Donna kl 10.30.
Åh så skönt det är att slå sig ner i frisörstolen och bara njuta av att bli lite uppassad och ompysslad. Få hår/huvudmassage och bli stylade och snygg. Det blev lika bra som alltid när Sussi går loss på mitt hår. Jag kände mig nästan som en ny människa när jag gick ut där ifrån. Kände knappt igen mig i spegeln när randen var borta.

Gick raka vägen till Åhlens för att prata med personalansvarig där. Och fick ett mycket bra bemötande =) Hon var mycket intresserad av mig och skulle återkomma så fort varuhuset var färdigbyggt. Då skulle jag få komma på intervju, hon trodde att de skulle behöva någon som mig på deras sminkavdelning då den växer och de ska få in fler märken. Spännande och vad roligt! Nu håller jag tummarna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback