Vilodag för en sjukling

Datum: 2010-11-23 Tid: 19:18:42
Måndag och ännu en ny vecka och jag är ledig. Mycket passande nu när jag är sjuk. Idag har jag bestämt mig för att bara ligga nerbäddad i sängen och försöka bli frisk. Nu får det vara nog! Orkar inte vara sjuk längre, jag vill vara tipptopp på tisdag när jag ska jobba.
Låg inne och tittade på en massa avsnitt av "Gossip Girl" och "One tree hill" och bara myste. Hur skönt som helst om jag räknar bort febern och halsontet, snörvlet mm.

När Magnus hade slutat jobba så åkte han och pappa till huset och fixade lite. Medans mamma och jag bara tog det lugnt framför tv´n. Det blev rätt sent igår så det ska bli skönt med sovmorgon imorgon. Jag börjar inte för än klockan 10.30 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback