Body Shop Utbildning

Datum: 2010-11-11 Tid: 20:53:53
Idag har jag haft en toppendag på jobbet. Började klockan 08.00 med att få utbildning av märket "Body Shop" som vi har tagit in på Åhlens. Det var jätteintressant att lära sig om bakgrunden, ingridenser, hur det kom till osv. Jag tycker om det mesta från deras sortiment och idag är jag ännu mera såld på dem, efter att ha provat och lärt mig allt om dem. Som avslutning fick vi 2 produkter var, jag fick ett underbart serum och body butter (Moringa doft).

 

Klockan 10.00 var det dags att börja jobba och vi körde på och sålde en massa body shop, speciellt deras handkräm "Hemp Hand Protector" som kostar endast 125:-. Den är otroligt mjukgörande som ger skydd hela dagen, fuktighetsbevarande upp till 12 tim och fortsätter även att verka efter att du har tvättat händerna. En grym kräm till folk som jobbar tex inom vården och tvättar händerna ofta. Jag kan verkligen rekommendera alla den här, perfekt för alla vintertorra händer.

Slutade jobba vid 19.00 och när jag kom hem så hade Magnus och pappa lagat mat, så det var bara att slå sig ner. Tog sedan en lång dusch och just nu sitter jag i soffan och tittar på tv.

Idag har vi även beställt en högblankvit köksbänkskiva till diskbänken och köksön. Det skulle ta ca 10 dagar, men hoppas att det kommer att gå snabbare...vill ha mitt kök klart NU!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback