Sovmorgon, för det är jag värd!

Datum: 2010-11-26 Tid: 10:51:13
Vilken skön sovmorgon jag hade idag, klev upp 09.30. Välbehövlig då jag sovit lite halvdåligt pga min förbannade j*vla hosta som aldrig försvinner. Men idag ska jag gå på apoteket och hämta ut hostmedicin som min läkare har varit så snäll och skrivit ut till mig, det var även dags att öka dosen i levaxin (äntligen, ska bli skönt med en ev förändring).

Idag börjar jag jobba kl 14.00 och jobbar tills vi stänger vid 19.00, en riktigt soft dag. Hoppas att det blir mycket folk idag när alla har fått sin lön. Tyvärr så är det ca 10 minus här så det kan ju vara en anledning till varför folk inte vill ge sig ut. Det är samma för mig, jag hade gärna legat inne hela dagen, kollat på film i soffan, tänt en massa ljus och bara myst med min älskling. Men Magnus han ska på personalfest ikväll på "Lilla K", trevligt för honom. Själv så ska jag på julbord med jobbet nästa lördag =)

Nu ska jag göra mig i ordning och gå ner på stan innan jobbet för att uträtta några ärenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback