Shoppa hårstyling

Datum: 2010-11-10 Tid: 18:02:22
Har sovit jätte dåligt i natt, pga oro över pappa samt för hård kudde, sen toppades det med att de började spränga och jobba med lägenhetsbygget utanför redan kl 06.30.....Varför???

Tog det väldigt lugnt på morgonen, kollade lite på nyhetsmorgon medans jag åt frulle. Gjorde mig sedan ordning och städade lite i lägenheten, samt packade med lite mer saker till huset. Vid tiotiden så åkte jag till Stalands möbler "Svenska hem" och skulle beställa ett köksbord, men blev osäker på måttet,så jag bad om att få återkomma. Hittade en massa smått och gott som jag ville köpa men just då ringde pappa och ville att jag skulle hämta honom. Får handla där en annan dag ;) Åkte till Huddinge och hämtade pappsen som var lite snurrig efter operationen och tabletterna han säkert fått i sig.

På vägen upp till Bollnäs så stannade vi till på JÅM där jag kom ut med grejer för 3.600:-, en löslugg, silvershampoo, mängder av hårspray från Big sexy hair, Matrix mfl, handkrämer från O.P.I, toningar mm. Älskar den affären, tur att man har en massa utbildningar så att man får handla där till inköpspris. Jag blir som ett barn på julafton när jag kommer dit, vill ha allt och lite till. Nästa stopp blev Biltema i Gävle där Magnus ringt och beställt en sak till våran bil som jag var tvungen att hämta.
När vi kom hem så hade Magnus lagat hamburgare och klyftpotatis =) gott!

Idag var det mammas tur att åka till Sthlm. Hon ska vara där i några dagar, hon ska bla gå en blomkurs.

Är sjukt trött idag efter en natt med för lite sömn och bilkörning i 3 tim....så ikväll blir det sovdags tidigt då jag ska upp redan kl 06.30 imorgon, eftersom jag börjar kl 08.00 och jobbar till 19.00. Jag har en lång arbetsdag framför mig! Men efter det väntar en kortis, på fre jobbar jag mellan 10-14 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback