Orka!!! NOT!

Datum: 2010-11-20 Tid: 16:50:40
Första lördagen som jag ska jobba på mitt nya jobb. Det kommer att gå så bra, det kommer säkert att vara mer än fullt upp idag så tiden kommer att springa iväg.
Idag började jag klockan 10.45 och jobbar till 15.00 och som sagt, vart tog tiden vägen? Jag har inte haft en lugn sekund idag, gissa om folk var shoppingsugna idag ;) det var tydligen barnbidrag mm. Hann knappt med alla idag, var tvungen att stå i kassan i stor sett hela dagen.

När jag kom ut från jobbet så snöade det för fullt och jag ville inget hellre än att komma hem. Krypa ner i soffan och vänta på att middagen skulle bli klar. Men så blev det inte....För alla (Magnus, mamma och pappa) var uppe i huset och höll på för fullt, plus att de hade redan käkat "skräpmat". Så då bröt jag nästan ihop, jag är sjuk, trött, hungrig och ingenting finns det hemma. Kände inte heller för att ut och sätta mig en kall bil, behöva borsta ren den och åka iväg och handla. Så nu sitter jag här lite allmänt less, trött, grinig, jättehungrig och sjuk och vill att någon ska komma och ta hand om mig. Ge mig något att äta, bädda ner mig och pyssla om den lilla sjuklingen som det är så synd om just nu.

I kväll tror jag att jag och Magnus ska sova i huset för första gången. För nu är äntligen sovrummet färdigt =) Spännande och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback