O.P.I och Bare Minerals på besök

Datum: 2010-11-25 Tid: 10:56:02
Det var rätt lugnt på jobbet igår, kanske kan ha att göra med vädret. Ingen vill väl vara ute i detta snöoväder. Tur att man har ett jobb inomhus till skillnad mot för min mamma som jobbar mestadels ute. Stackars henne idag!

Idag fick vi upp det nya stället med sminket "Bare minerals" som verkar vara jättebra. Men jag måste testa det innan jag ger ett riktigt utlåtande. Tyvärr så var det en massa strul med uppbyggnaden av det så tjejen som skulle utbilda oss gick bara igenom lite kort om alla produkter för oss. Så den riktigta kursen blir efter jul, då vi även skulle få lite produkter med oss hem att testa =) Alltid lika trevligt!

En gammal vän till mig från O.P.I var och hälsade på oss inne på Åhlens idag, hon skulle kolla till ställen samt lacka alla våra nagellackstester. Det är alltid lika trevligt att träffa henne, hon är så glad och positiv. sen så la hon ju ett väldigt gott ord för mig till min chef, vilket var myclet uppskattande =) Hon tyckte att alla Åhlens borde ha en Linda, en som mig som är så duktig och en grym säljare. Me like!

Efter jobbet så var det bara hem att äta lite middag för att sedan åka upp till huset och fortsätta måla. Jag spyr på att måla trappan och alla spaljeér. Önskade att vi hade skruvat loss dem och lämnat in dem på lackering, men men....snart är vi färdiga.
Kom hem till kl 20.00 då "Arga Snickaren" började, och i tv-soffan böev vi sittande resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback