Fullt ös på Åhlens idag

Datum: 2010-11-02 Tid: 10:53:14
Vaknade klockan 08.00 som vanligt, jag som hade tänkt sova länge, länge nu när jag inte börjar förän kl 12.00. Men det var bara att kliva upp, göra sig i ordning, äta lite frukost och uträtta lite ärenden på nätet.

Idag var det första dagen jag skulle stå i kassan hela dagen =) Och det gick bra, även om man inte kan allt på en gång, men det kommer väl med tiden. Jag sålde som smör igår, en massa smink från Clinique och en massa parfymer från Paco Rabanne 1 Million (en undervar doft för både män och kvinnor). Det var riktigt roligt att jobba idag, jag fick så mycket positiva kommentarer från mina kunder. Att det var roligt att det kommit en hjälpsam, kunnig, duktig och glad till kosmetikavdelningen. Så det värme och gör jobbet så mycket roligare.

Min vän Helena kom förbi på jobbet och hälsade på idag =) tyvärr hann vi inte prata så mycket då jag hade väldigt mycket att göra, en massa kunder att ta hand om mm. Men hon var så gullig och gick iväg och köpte lunch till mig, tack vännen!

Senare på eftermiddagen så kände jag att ett migränanfall på var på ingång, skyndade att ringa Magnus som kom in med mina migräntabletter. Och som tur var så hann jag stoppa anfallet i tid så jag slapp skämma ut mig. Blir ju så dålig när jag får migrän, ibland kan jag t.o.m svimma, spy, tappa hörsel och syn.
Älsklingen kom även och mötte mig vid 19-tiden när jag slutade, så jag fick lite sällskap hem ;) Den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback