En massa shopping

Datum: 2010-11-24 Tid: 10:49:24
Då var det redan den 24 november och 1 månad kvar till jul. Det är skrämmande var tiden går fort, vet inte om det kan ha att ha något att göra med att jag har fullt upp med det mesta just nu.

Har sovit jättedåligt i natt igen pga min förkylning/halsont, får tokhosta på kvällarna och måste springa på toa med allt slem som jag hostar upp....usch, fy och blä. Så jag tog lite sovmorgon i morse till 09.00 eftersom jag ändå inte börjar jobba för än kl: 11.30 idag. Och kl 15.00 ska jag på utbildning för sminkmärket Bare Minerals (I.d), som jag verkligen ser fram emot.

Igår beställde jag och Magnus hem lite saker till vårat nya hem. Och jag passande även på att klicka hem lite kläder i svart som jag kan ha på jobbet.
Till hemmet blev det vita öljettlängder (till köket), en lila ryamatta till vardagsrummet (160*230), nya sängkläder, julpynt mm.

Så blev det ju lite klänningar/tunikor till mig, allt i svart då vi måste ha det på jobbet om vi inte har kläder från Åhlens.

Hoppas att någon utav dem är snygga och passar bra, alltid lika svårt när man beställer fårn nätet. Men jag håller tummarna ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Vad tråkigt att du fortfarande e sjuk vännen!!:( Hoppas du blir bättre snart... Fortfarande ingen Bebis här ännu:( Men men...



Du, vart har du beställt mattan, jag letar precis efter en sådan men hittar ingen i lila någonstans, jag blir galen!!!???



Hoppas vi ses snart:) Puss puss...

2010-11-24 | 11:53:12
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback