En kort arbetsdag

Datum: 2010-11-02 Tid: 10:59:31
Då var det tisdag och idag börjar jag jobba 11.45 och jobbar bara till 15.30. Vilken lyxig dag! Hoppas att det kommer att vara lika mycket idag som igår så att tiden springer iväg.

Efter jobbet så ska jag och mamma åka till huset och göra ordnig i gästrummet tills grabbarna från Skövde kommer imorgon ons. Funderar även om jag ska köpa några snygga utomhuskrukor att ha lite vinterblommor i och ställa ute. Det ser lite trevligare ut då....Önskade att det fanns ett Plantaget el ett Blomsterlandet här, det ända som finns här är Mobackes och det är väl heller inte helt fel, men de andra har så mycket mer =) Får köpa på mig lite när jag åker till Sthlm nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Va roligt att ni trivs Linda!!! Allt verkar bli som ni tänkt er:) E jätte glad för eran skull... Tusen kramar från mig...

2010-11-02 | 11:31:19
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback