sommarmums!

Datum: 2010-05-11 Tid: 17:34:08

Varför ska det komma ute en massa gotta i butikerna så fort det blir sommar?
Här försöker man träna och äta sig till en någorlunda form till sommaren och så ska man behövas frestas av alla sommarnyheter som jag självklart blir mycket sugen att prova.
Tror faktiskt att jag ska övertala Magnus att köpa hem lite av dessa produkter på lördag och leka "Testpanel".








Produktbild: Herrljunga +46

"Herrljunga +46", Mycket söt, fruktig smak med inslag av fläder, rabarber och päron

Produktbild: Rekorderlig Summer Cider

"Rekordelig summer cider", Mycket söt, fruktig smak med inslag av jordgubbar, kiwi och päron.

Produktbild: Hannas Summer Mojo

"Hannas summer mojo", fruktig smak med inslag av blograpefrukt, apelsin och mynta.

Produktbild: Xide Summer

"Xide summer", Mycket söt, fruktig smak med inslag av jordgubbar och lime. Ton av peppar.


Kommentarer
Postat av: helena

en tjej jag känner håller på med sånt och hon gjorde dom här snygga fransarna när jag va och hälsa på henne i helgen =D hahahahahaha

2010-05-11 | 22:00:03
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback