Renovering av mig själv

Datum: 2010-05-03 Tid: 13:43:17

Upp och hoppa klockan 08.00, stoppa lite frulle i magen och sedan ta det lite piano fram till kl 10.20 då vi knallade i väg till gymmet. Det gick superbra att träna idag, jag hade en massa energi. Intervallträningen på crossen gick hur bra som helst, benen var så lätta och jag bara svävade ;) kände mig ovaligt stark i benen i dag, så det var riktigt skönt att träna hårt och pumpa kroppen på svett.

Skyndade oss sedan hem för att jag skulle hinna laga lite mat tills Magnus skulle åka i väg och jobba. Det fick bli spaghetti och köttfärssås, gott och snabbt.

Nu ska jag gå ner på apoteket och köpa linsvätska till Magnus och sedan ska jag hem och stryka lite gardiner och sätta upp dem i sovrum och vardagsrum.
Jag har även funderat på om jag ska ha en "ta hand om Linda-dag", färga lite bryn och fransar på mig själv, och varför inte göra en fransförlängning??? Hmmm...kanske kan bli svårt på sig själv, men det är ju värt ett försök. Någon dag i veckan ska jag också göra en ny nagelförlängning på mig själv med det nya materialet som jag har köpt hem. Hoppas även att jag ska få tag i min frisör Ida så att hon kan fixa barret på mig någon dag, just nu så är det riktigt illa.

Jag kom även ihåg att deklarera idag (jag vet...sista dagen, ute i sista stund). Men nu är det gjort! Så då är det bara att vänta på min skatteåterbetalning på 6.000:-!!!! Det får bli en resa för de pengarna kan jag lova. Det är jag såååå värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback