Min onda fot

Datum: 2010-05-04 Tid: 08:58:28

Morgonpigg idag? Vaknade klockan 07.25 när Magnus gick till jobbet, sen kunde jag inte somna om även om jag gärna hade velat det. Klev upp och satte mig vid datorn och kikade runt lite innan det var dags för frukost.
Funderar om jag ska bege mig till gymmet nu och köra lite intervallträning idag i stället för att gå ut och gå. Jag har ju haft ont i min fot och mitt knä i några dagar, så det kan ju vara bra om det får vila lite. Och det gör inte ont när jag står på crossen som det gör när jag går i högt tempo. Magnus vill att jag ska åka till en fotspeciallist och fixa iläggssulor för mina cp-fötter, jag går ju inåt med dem och belastar hela insidan av foten och det sliter på ledband, fot, knä mm. Och värre blir det nu på våren/sommaren när man alltid går runt i converse som är helt platta (inte bra för fötterna). Så egentligen skulle jag alltid gå runt i min alöparskor som har en uppbyggnad i hålfoten, extra uppbyggd för fötter som mina. Men hur snyggt är det då?

Vid 12-tiden kommer pappa, vi får se vad vi hittar på då? Kanske blir det "LindaPappadag" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback