Min eftermiddag/kväll

Datum: 2010-05-19 Tid: 22:02:44

Då har man städat hela lyan, packat allt inför Bollnästrippen (det blev en hel del, då massagebänk, nagelgrejer, fransgrejer, smink/hår-produkter ska med eftersom jag ska jobba lite där uppe), läst ut min bok "Till dess din vrede upphört", ätit middag, tittat på "Arga snickaren" medans jag fixade mina tumnaglar.

Och nu sitter jag här innan jag ska krypa ner i sängen breved min älskling och sussa. Vi ska upp tidigt imorgon, vi ska försöka komma iväg vid 08.00 för att hinna till Gävle och till provtagning innan kl 11.00 då de stänger. Dags för mig att ta nya struma "sköldkörtel" prover, samt väga och mäta min midja. Jag håller verkligen tummarna att det har hänt något efter allt slit på gymmet och strikt mathållning. Jag kommer att bli så ledsen om det inte har gjort det, tänk om jag har gått upp? står kvar på samma som sist? Då vet jag inte vad jag gör?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback