Kristi himmelsfärds träning

Datum: 2010-05-13 Tid: 09:09:04

Igår kväll så började jag och älsklingen att titta på filmen "Bounty hunter" med Jennifer Aniston, men den var så seg så vi stängde av den efter en halvtimme.
Sen var det dags att upp och hoppa igen redan klockan 08.00 så här på en ledig kristi himmelsfärdsdag. Stoppa lite frulle i magen för att sedan låta den sjunka in innan det är dags att bege sig till gymmet till klockan 10.00 då de öppnar.
Idag blir det ett konditionspass, jag ska stå 1 timme på crossen och bränna minst 800 kalorier. Jag ska köra stenhårt, här ska det brännas.

Vid lunchtid så kommer underbara Micke och Therese och småtjejerna hit, de ska vara hos oss till på lördag. Det ska bli jättemysigt och trevligt. Det är ju inte varje dag vi får besök från Skövde. Får se hur vädret blir i eftermiddag och vad vi ska hitta på för något. Själv så måste jag i säng i skaplig tid i allafall då jag ska upp och jobba tidigt på fredag.

Åh nu har det hänt ännu en spännande sak, men inget jag kan berätta än då jag inte vet om det går vägen eller inte. Men både jag och Magnus håller tummarna =)
(vi är inte med barn, alla som tror det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback