Godmorgon gymmet

Datum: 2010-05-19 Tid: 09:17:40

Magnus växkte mig vid 08.00 i morse, då hade han gjort klart frullen så det var bara att slå sig ner och sätta tänderna i havregrynsgröten. Det var grått och trist väder ute vid den tiden men nu ser det ut som om det kanske kommer att spricka upp och bli sol idag igen.
Utanför oss så håller de på att lägger ny gräsmatta =) de har ju hållt på med våran "nya uteplats" i veckor nu och äntligen börjar den ta form. Vore trevligt om man fick inviga den snart, dra ut solstolen och pressa lite, eller varför inte grillen och ha lite picknick i det gröna?

Vid 10.30 ska vi iväg till gymmet, jag ska köra styrka i 1 tim och kondition i 35 min. Känner mig väldigt trött och seg idag, mina ben som jag har kört slut på skulle säkert behöva vila men ett dunderpiller och jag är på topp igen. Lika bra att träna hårt nu i veckan eftersom man aldrig vet hur det blir med träningen när man kommer upp till Bollnäs. Vi har bestämt oss för att åka upp till Bollnäs imorgon torsdag, jag ska förbi min läkare i Gävle och ta lite nya prover mm. Hoppas att jag även kan träffa tjejerna som jag ska sminka och fixa håret på till studentbalen så vi kan ha en liten konsultation innan det är dags den 3 juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback