Försenad politiker

Datum: 2010-05-11 Tid: 09:55:29

Åh så j*vla typiskt, här står jag och knyter på mig mina converse och så ringer det i mobilen. Det är min chef från agenturen som undrar hur långt jag har kommit. Shit var min första tanke, har jag tagit fel på tiden, är jag försenad??? Men då visade det sig att politikerns plan är försenat och att han inte kommer att vara på plats i studion kl 12.30. Åh ännu mera väntan, jag som har varit klar länge nu. Men det är inget att göra åt...shit happens! 1.5 timme kvar tills att jag ska åka, vad ska man hitta på då??? Tänk om jag vetat detta innan då hade jag hunnit med att träna på morgonen utan att behöva stressa...men jag är inte bitter, nej då!
Tur att jag inte hade hunnit åkt, då hade jag blivit galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback