fettförbrännings tips

Datum: 2010-05-12 Tid: 09:58:08

Styrketräning: Det bästa du kan göra för din fettförbränning är att lägga på dig muskler. Mer muskler ger en bättre fettförbränning dygnet runt.

Öka flåset: Bra kondis = hög förbränning. Bra kondition innebär bra syretillförsel och det ökar kroppens användning av fett som bränsle. Ett effektivt sätt att förbättra sin kondition är löpträning i intervaller, gympass eller långa promenader.

Ät regelbundet: Kroppen mår bäst om det ligger på ett jämt kaloriintag.

Rör på dig: Att hålla sig aktiv ökar förbränningen. Det viktiga är inte hur du rör på dig utan att du gör det.


Kommentarer
Postat av: agneta

Tittade på Helenas blogg och såg att du hade gjort fransförlängning. Gör du på vem som helst? och i såfall hur mycket kostar det?

2010-05-12 | 17:58:17
Postat av: Anonym

2010-05-12 | 20:47:56
Postat av: Linda

Till Agneta!

Jag gör fransförlängning på vem som helst. Är du intresserad?

Jag bor ju i Sthlm men är i Bollnäs lite då och då om det är så att du bor där. Jag vet inte vem du är. Men du kan maila mig [email protected]

Jag tar mellan 600-800kr för ett sett med fransar. Och det håller mellan 3-4 veckor beroende hur du sköter om dem.

Men som sagt, hör gärna av dig!

Mvh Linda

2010-05-13 | 09:11:47
URL: http://bimboblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback