Dubbelbokat.....

Datum: 2010-05-05 Tid: 13:58:27

Då har man varit duktig och tränat idag också. Tyvärr så gick det lite segt idag, var inte alls lika peppad som jag brukar. Kan bero på att jag ev har något virus som ligger och lurar i kroppen. Men jag körde på ända även om det inte var lika motiverat och lätt som det brukar. Men nu är det gjort och jag är glad att jag körde mitt pass idag ändå.
När jag kom hem stoppade vi lite lunch i magen och sen så började jag göra mig i ordning för ett besök hos min frissa Ida vid Slussen. Men hon ringde nyss och berättade att hon råkat dubbelboka, så att jag skulle komma till henne vid 15.00 imorgon. Tur att jag inte hade något inbokat imorgon, jag måste verkligen få håret fixat. Men jag har full förståelse för att Ida har mycket i huvudet just nu efter storyn hon nyss berättat ;) Och en dag till med denna hemska utväxt ska jag nog klara ;) Så jag får se fram emot morgondagen i stället!

Pratade även med pappa nyss, han hade kollat med sin polare i USA om hon kunde köpa skor till mig och skicka över dem till Sverige. Och det skulle hon göra! Åh vad glad jag blir! Längtar! Det tur att man har en del kontakter runt om i världen.

Nu ska jag och Magnus åka och storhandla och sedan blir det lite stök här hemma innan vi kan softa resten av kvällen i soffan framför "Arga snickaren" och "Fuskbyggarna". Och vem vet kanske kan jag få min massage som jag inte fick igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback