Dagens träningspass

Datum: 2010-05-10 Tid: 12:38:48

Då var dagens träning avklarad, känner mig supernöjd med mitt pass. Körde styrka i 1 timme (hela kroppen som vanligt) sedan blev det 35 min intervaller på crossen (brände 500 kalorier) det var mitt mål och jag klarade det även idag. Nu blir det proteinsmoothie och en äggvita innan jag ska hoppa in i duschen.



Imorgon så är det dags för mig att jobba igen. Imorgon ska jag sminka en politiker ;) ute i en fotostudio på Lidingö. Endast en halvdag (4 tim) och helt ok betalning med tanke på att jag bara ska sminka en kille. Det stog även att jag skulle spraya lite vatten på honom, undrar vad det nu kan innebära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback