Dagens träning

Datum: 2010-05-30 Tid: 11:43:37

Godmorgon söndag...Idag sov vi till klockan 10.00, gissa om det var skönt. Hur gött som helst! Nu vänatr ett konditionspass på gymmet så här en söndagsförmiddag. Medans Magnus gymmar så ska jag stå på crossen och köra mina intervaller i 1 tim och bränna mina 820 kalorier.

Jag kan ju säga att sen jag började med det (konditionsträning) så går jag ständigt på sparlåga då jag går på minuskalorier varje dag utom lördagar (eftersom det är min ätardag). Och det där med minuskalorier gör så att jag får halsbränna/sura uppstöttningar då jag börjar bli hungrig. Men det är i sin ordning säger Magnus, så det är bara att bita ihop och stå emot suget. Det är ju det som är tanken med min fettförbränning, att jag ska bränna mer än vad jag stoppar i mig. Tur att det finns så mycket god frukt (vattenmelon, honungsmelon, jordgubbar) som man kan ha som snacks när suget blir för tungt. Men jag kör på...jag kommer att klara det här.

Har börjat märka en del på resten av min kropp också, inte bara midjan. Mina (tjocka, fula armar) måste ha blivit mindre men mer muskulösa då min ganska nyinköpta jacka (april) sitter väldigt säckigt och slappt på mig (speciellt över armarna) men armarna har blivit lite hårdare och fastare. Så himla skönt att känna att all träning verkligen börjar ge resultat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback