Dagens träning

Datum: 2010-05-24 Tid: 14:58:00

Sov till 08.10 i morse, klev upp och käkade frulle och kl 10.30 drog vi till gymmet. Jag körde styrketräning i 1 tim och sedan kondition (intervaller på crossen i 35 min, vilket motsvarar 500 kalorier).



Min stackars fot blir fortfarande inte bättre, utan snarare sämre. Tror att jag får ta mig i kragen och boka en tid hos Magnus polare i Västerhaninge som fixar sulor som jag kan ha i mina skor. Jag får ju skylla mig själv lite då jag envisas med att gå i mina converse även om det inte är toppen för mina stackars fötter när de är så platta som de är. Men de är ju snygga =)

Gick förbi grönsakshandlaren på torget på vägen hem och köpte med oss en vattenmelon och en kartong med jordgubbar så vi har lite gotta till kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback