Dagens träning

Datum: 2010-05-18 Tid: 08:50:55

Uppe med tuppen idag, vaknade redan klockan 07.30, en hel halvtimme innan klockan skulle ringa. Kände att det inte var någon idé att försöka somna om när jag kände mig rätt så pigg.
Har nyss käkat frulle och ska ta det lite piano och låta frullen sjunka innan det är dags för en banan och ett dunderpiller för att sedan gå till gymmet vid 10-tiden. Idag är det kondition som står på mitt träningsschema, så det innebär intervallträning på crossen i 1 tim. Jag längtar tills jag får ställa mig på den, sätta igång i.poden med grym, hög musik och låta pulsen öka och svetten rinna. I love it!



Trodde att det skulle bli fint väder idag också men icke, här är det grått och molnigt. Jag som hade tänkt ta med mig min bok och gått och lagt mig i någon park och solat. Men jag får ligga hemma i sängen el i soffan och läsa i stället medans Magnus ska plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback