Min dag idag "Maria"

Datum: 2010-03-01 Tid: 20:15:33

Halv elva slog vi alla upp ögonen...skönt att få sova ut. Vi hann int emed så mycket idag mer än att äta frukost och göra oss i ordning. För då var det dags för Thomas & Elina att åka tillbaka hem till Skövde, de skulle på kalas.

Klockan 15.00 så åkte vi hem till Daniel & Emma som bor vid st.eriksplan, de fick en liten bebis för ca 3 veckor sedan. Så då var vi ju lite nyfikna att få se deras lilla underverk "Freja". Köpte med oss en liten present, det blev lite kläder från Lindex med "Muminmotiv". De hade verkligen lyckats bra, åh så söt hon var. När man ser de där söta små liven är det nästan så att man själv blir sugen, men sen när man tänker på allt runt omkring (sömnlösa nätter, amning, allt barnskrik, blöjbyten mm) så känns det inte alls lika roligt.

På hemvägen åkte vi förbi salongen och hämtade alla mina prylar, jag har skjutit på det eftersom att jag inte har mått så bra plus att jag varit bortrest mm. Men nu är de borta och jag slipper tänka på det mera. Nu är bara frågan, vart ska jag ta vägen nu??? Vart ska jag hålla till med allt jag kan???

Vi var alldeles för trötta när vi var klar med allt så ingen utav oss orkade laga middag så vi köpte faktiskt med oss pizza hem och en påse smågodis. Riktigt söndagsmys skulle jag villa säga!
Efter att ha ätit pizza så kröp vi ner i sängen och tittade på filmen "Up in the air". Och eftersom det var min namnsdag så fick jag lite skön namnsdagsmassage under tiden, vilken underbar present tycker jag =)
Vi hade en riktigt mysig söndagskväll......



Om filmen:
Ryan Bingham tillbringar större delen av sitt liv på resande fot för ett konsultföretag som tar hand om nedskärningar på andra företag. Han har ett mål i livet; att nå tio miljoner miles i American Airlines bonusprogram. Två olika kvinnor och ett bröllop får honom dock att fundera över sitt livsval och sina prioriteringar.

Så tyckte jag:
Bra story och bra skådespelare. Cloony är riktigt bra. Helt klart sevärd.

+++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback