Lady Gaga here we come

Datum: 2010-03-05 Tid: 09:37:21



YES!
Fick 2 biljetter till Lady Gaga den 7 maj!
Så det blir jag och Helena som ska gå, hon ska komma ner till Sthlm den helgen så det blir en riktigt LindaHelena myshelg. Jag ser verkligen fram emot det.
Vilken konsertsommar detta kommer att bli, först Lady Gaga sen Pink. Jag och Magnus funderar även på en konsert i Göteborg (vi får se).

Så det var värt att kliva upp tidigt idag för att sitta i 15 min väntekö....funderar nu på om jag ska krypa ner i sängen igen breved Magnus som nyss har kommit hem från jobbet eftersom jag har sovit skit i natt.
Eller ska jag palla mig in till stan och göra det jag ska där så har jag det gjort? Hmmm


Kommentarer
Postat av: A D A || A D A D A . B L O G G . S E

Jag fick också biljetter! :D Vad kul det ska bli!

2010-03-05 | 17:58:12
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback