Jag en värsting i trafiken? Kolla in "Sveriges värsta bilförare

Datum: 2010-03-05 Tid: 11:26:53

Igår kväll när Magnus hade åkt för att jobba så tittade jag på en massa tv, bla "Halv åtta hos mig" och 2 avsnitt av "Sveriges värsta bilförare". Vilka idioter, hur kan de där människorna fått sitt körkort, och hur kan de få befinna sig ute i trafiken? De är ju verkligen en fara för sig själva, andra och trafiken. Hade aldrig vågat sätta mig i samma bil som någon utav de där deltagarna.
Kan inte riktigt förstå hur Helena tänkte när hon tyckte att jag skulle vara med i det där programmet? Även min kära mor har uttryckt sig om det. Så där sjukt dålig är ju inte jag, visst jag kör lite fort, skriker och bråkar på de andra bilförarna men det är ju ingenting jämfört med idioterna på tv. Jag hade i allafall fått åka hem först av alla för att jag skulle vara för bra för att delta i programmet, och då fick man en ful liten bil på köpet och den skulle jag sälja.

Tittade på 6 st avsnitt av "Cougar Town" igår =) Vilken härlig serie....Snacka om åldersnoja!
Det var svårt att sluta titta när man hade sett första avsnittet, så undra hur många avsnitt det blir ikväll?

Nu har jag gjort mig i ordning för att åka in till stan. Efter lunch ska jag på ett möte på Birger Jarlsgatan sen får vi se om det blir lite shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback