Ge mig en dvärgspets

Datum: 2010-03-05 Tid: 15:06:42

Då var jag hemkommen från ett mycket trevligt och lyckat möte på ett ställe på Stureplan (Birger Jarlsgatan).
Angelica som tjejen heter som vill hyra ut ett rum åt mig på sitt ställe verkade supergullig och trevlig. Hon hade världens sötaste hund, en dvärgspets. En sån måste jag ha! Så himla go och söt, den ser ut som en liten dunboll.
Den och jag kommer nog att bli ritkigt bra kompisar i framtiden =)

Nu är det ju så att jag ska och kolla in ett till ställe på Hötorget på måndag så jag får vänta med att lämna något besked till Angelica. Stureplan känns ju lite trevligare än Hötorget, men vi får se. Det beror ju helt på avtal,  månadshyran och personkemin mellan oss.

Har kollat på Blocket´s hemsida efter en liknande hund. Jag bara måste ha en, jag dör så söt de är.
Undrar om Magnus tycker detsamma?
Vill att min älskling ska vakna så att jag får berätta allt för honom som har hänt idag.
Men det lär ju inte hända än på minst 2 timmar.

Vad ska jag göra nu då???
Kolla serier eller läsa? Hmmm...vilka problem man har =)


Kommentarer
Postat av: Pia Källman

Håller med dig om att Pomeranian ( som rasen heter ) är världens sötaste hundar ! Jag har en och dom är helt underbara i tempramentet också. Pigga, glada och trofasta. Om du ska skaffa hund så kan jag verkligen rekomendera rasen ! Lycka till !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback