Filmmys i tv-soffan

Datum: 2010-03-24 Tid: 22:15:27

Åh vad gott det är med tacos, jag skulle kunna äta det varje dag. Till efterrätt/kvällsmål så gjorde jag en jättestor fruktsallad som vi gluffsade i oss.
Vi tittade på "Halv åtta hos mig", "Fuskbyggarna" och nya Wallander "Vålnaden".



Om filmen:
Ett hus brinner ner efter en gasexplosion. En man dör och en kvinna skadas svårt, men överlever. När man identifierar den döda mannen så vecklar en intrikat provkarta av svek och hemliga kärleksaffärer ut sig. Den bedragna mannen, och tillika mordoffrets kompanjon, misstänks omedelbart av alla, tills han också hittas brutalt mördad i sitt hem...

Så tyckte jag:
Roligt att Morberg hade en roll =) Helt ok Wallanderfilm. Så för alla Wallander-fan så ska ni självklart se den. Inte den bästa men inte heller den sämsta.

+++

Nu är det sovdags, imorgon bitti är det en morgon powerwalk som står på mitt schema och Magnus ska till gymmet. Sedan blir det en tur in till stan, shoppa lite ;)



Kommentarer
Postat av: helena

jag vill också shoppa =)

2010-03-24 | 22:18:09
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback