Ensam......

Datum: 2010-03-04 Tid: 19:17:00

Nu har älsklingen åkt för att jobba natt så jag får klara mig själv ikväll. Sitter här i vardagsrummet med en massa tända ljus, min mysiga filt och väntar på att "Halv åtta hos mig" ska börja och som sedan följs av dubbelavsnitt av "Sverige värsta bilförare".
Då ska man sova själv i natt, det känns ju så där. Jag sover så otroligt dåligt de nätter som Magnus jobbar borta. Och den här gången är det 4 nätter i rad. Får se till att trötta ut mig själv, kolla tv och läsa bok så ska det nog gå bra hoppas jag. Ska ju upp i god tid imorgon för att försöka få tag i biljetter till Lady Gaga som släpps imorgon kl 09.00 och sen bär det i väg till stan och ska kolla på ett rum på en salong på Birger Jarlsgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback