En kall vårdag på stan

Datum: 2010-03-13 Tid: 13:32:50
Idag är det min träningsfira dag och min gottisdag, det innebär ingen träning och att jag får äta vad jag vill =) Tjohoooo!!! Idag ska det forssas! =) Nej då, men lite mumma får det nog bli, gärna i form av choklad eller varför inte en påse med smågodis?



Idag tog vi sovmorgon men vaknade ändå kl kvart i nio. Hade gärna somnat om men det gick inte då solen lyste rakt in på oss och det var ljust i hela huset. Så det var bara att kliva upp, gör ett nytt försök med sovmorgon imorgon igen.

Tanken var att jag, Magnus och mamma skulle åka och fika i Järvsö på Lill Babs café som vi gjorde i somras. Men mamma hade fullt upp med att måla om en massa möbler och fixa hemma så det får bli imorgon i stället.
Så jag och Magnus tog en promenix ner på stan, köpte en ny tandkräm som ska vara grymt bra för alla som vill ha lika vita och fina tänder som mig och Magnus ;) Käkade lite lunch på NK, vi åt en varsin tacotallrik.


 



Trodde att det skulle vara varmt och skönt ute men så fel jag hade, det är endast någon plusgrad ute och så fort solen försvinner så är det riktigt kallt. Så det blev ingen lång vända på stan, vi ville bara hem och värma oss.

Gick förbi bibblan och lånade två böcker, "Live to win" av Andreas Carlsson och "Flickan från tjugotalet" av Sophie Kinsella. Längtar efter att få krypa ner under en varm filt och tända några ljus och börja läsa någon utav dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback