En fullspäckad dag

Datum: 2010-03-28 Tid: 18:08:43

Lunchen på Örtagården var mycket bra, jag älskar deras salladsbord och buffébordet med varma veg.rätter. Hade en jättemysig och trevlig lunch tillsammans, jag och älsklingen. Sedan gick vi i lite butiker inne i stan, jag köpte 2 toppar och lite annat smått och gott. Men ingen vårjacka el vårskor som jag är i behov utav, får kolla mer när vi kommer till Skövde.

Lindex Shop Online - Topp

När vi kom hem så var det dags för oss att tvätta och under tiden så passade vi på att gå och sola i 20 min. Vi hann även med att baka 2 sockerkakor, en till mamma och en till Magnus päron. Till kvällen så grädda vi våfflor som vi mumsade i oss med hallongrädde framför  tv´n, mycket goda blev de. Städade klart och packade allting inför helgen i Skövde innan det var dags att sova. Gissa om jag kommer att slockna direkt efter en mycket intensiv dag?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback