En bra start på dagen

Datum: 2010-03-25 Tid: 10:43:03

Började dagen med 1 tim powerwalk, tyvärr så var det lite kallt ute. Men det gjorde ju att man gick ännu fortare för att få komma hem och in i värmen igen.

Idag är det den 25 mars och det innebär "Våffeldagen" (Jungfru Marie Bebådelsedag). Så ikväll blir det våfflor med hallongrädde till efterrätt.

Men först ska vi åka in till stan och shoppa lite, käka lunch på "Örtagården"Östermalmstorg, sedan ska vi hem och städa och tvätta. Vi åker ju till Skövde imorgon och då kommer mamma ner till Sthlm för att passa lille Snutt medans vi är borta. Mycket snällt tycker jag. Jag har lovat mamma att baka henne en mumsig sockerkaka tills hon kommer ner så det ska jag också göra.

Men nu väntar en lång och skön, värmande dusch och försöka hinna göra mig klar tills Magnus kommer hem från gymmet. Då blir han glad =)


Kommentarer
Postat av: helena

ja jag ska shoppa massor då =) hittade du nå fint idag då?



gött med våfflor! ät några åt mig med :D

2010-03-25 | 15:45:11
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback