Vad händer???

Datum: 2010-06-09 Tid: 11:13:16
Vaknade strax efter 08.00 av att det ringde på pappas mobil och jag hörde honom säga: Är det så! blablablablabla......osv. Sen så försvann han. Förstog då att det gällde farfar, att det kanske var sjukhuset som hade ringt. Och det visade sig att det stämmde =(
Så nu sitter vi här hemma och bara väntar och väntar. Vi vill inte åka här ifrån (vi ska ju åka hem till Sthlm idag) förän att jag hört att läget är under kontroll med min lilla farfar. Pappa är fortfarande kvar på sjukhuset, fick ett mess för en stund sen att det inte såg så bra ut och att han blir kvar ett tag.
Hatar att sitta här hemma och inte veta vad som händer...och tårarna bara rinner, jag vill inte förlora min älskade farfar!

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Oh Linda vad tråkigt!! Hoppas han repar sig... Tänker på er!!! Tusen kramar från mig...

2010-06-09 | 22:49:54
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback