Jobba "smink + hår" till studentbalen i Bollnäs

Datum: 2010-06-03 Tid: 22:42:15
Igår gick vi och la oss redan kl 22.30, riktigt skönt att somna i bra tid. Jag trodde kanske att vi skulle vakna pigga och utvilade vid 08.00 när klockan ringde. Men vi somnade om och sov till 08.30, så himla skönt. Upp och käka lite frulle och göra sig i ordning för att åka och jobba vid 11.00. Då åkte jag hem till Ann-Sofie och hennes familj och satte i gång med smink och hår på tjejerna som skulle på sin studentbal idag. Jag hade en mycket trevlig arbetsdag, familjen Norling är ju så gulliga och trevliga. När jag var klar så bjöd de på en mycket god smörgåstårta och cider, trevligt =)

Vid 16-tiden så gick jag och Magnus till Scandic för att titta på alla vackra balfolk, alla fina klänningar, snygga uppsättningar, fordon mm. Drömma sig tillbaka till sin egen studentbal som var för ca 8 år sedan =) Det var en helt underbar dag, som jag gärna skulle göra om. Men nästa gång man får känna sig så vacker är antagligen den dagen då man gifter sig ;)

Efter middagen så åkte pappa och hälsade på farfar som ligger på sjukhuset medans jag, Magnus och mamma och köpte glass. Och sedan blev det en tripp till Dönje/Växsjö för att hälsa på farbror Niklas och kusinerna. Titta på deras nyrenoverade vardagsrum, som blev riktigt snyggt och fräscht. Och nu sitter vi hemma hela familjen och har tittat på "Kniven mot strupen" och nu väntar en film.

Bilder kommer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback