Städdag

Datum: 2010-06-14 Tid: 19:26:14

När jag kom hem efter 1.5 tim på gymmet så blev det lite mellis innan det var dags att börja storstäda. Magnus sov till 13.30 och när han käkade frulle så åt jag min lunch =) hihi! Sedan hjälptes vi åt att storstäda hela lägenheten, vi fixade även till det ute på balkongen. Planterade lite blommor, rullade ut den nya mattan och de nya stolsdynorna. Det blev en helt ny balkong, så fint blev det! Nu vill jag ha lite sol och värme så jag kan sitta där ute och läsa, äta och bara mysa.

Till middag lagade vi kyckling fajitas =) Mums!

Ikväll hade vi tänkt att åka in till Kungsträdgården för att titta på Rebound och Erik Grönwall men eftersom det är så blåsigt och kallt ute så skippar vi det. Sen så är ju varken jag eller Magnus speciellt pigga, så det blir en lugn och mysig hemmakväll. Jag hoppas att jag kan lura till mig lite skön massage av Magnus också, nu när han har jobbat så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback