Mera shopping åt folket

Datum: 2010-06-13 Tid: 20:58:33

Det blev sent igår kväll också, vi var inte hemma för än klockan var tolv. Och då blev det en massa tjejsnack som vanligt när vi är i farten. Vips så var klockan 02.00 idag igen, det är inte ofta jag är vaken så sent.
Vaknade strax efter 09.00 när Magnus kom hem från jobbet, jag låg kvar och drog mig en stund medans det var dags för honom att få sin sömn =) Men vid 09.20 så klev jag upp och började göra mig i ordning medans Helena fortfarande låg och sov (jag hade lovat henne sovmorgon). Vid 10.30 så fick den sovmorgonen vara över, då väckte jag stackars, trötta Helena så käkade vi lite frull.

Eftermiddagen tillbringade vi i Nacka Forums shoppingcenter =) ännu mera shopping, i love it! Äntligen så fick jag köpa mig en ny bh på "Change" där jag alltid köper mina bh´ar, en affär för oss med big boobs ;) sillisar vill säga ;) det blev en lika som sist, en svart balconette och som stammis och klubbmedlem så fick jag 20% på köpet.




Käkade lite thaibuffé till lunch innan det var dags att bege oss till centralen då Helena skulle åka med bussen vid 17.00 tillbaka till Bollnäs. Det känns som om vi har hunnit med mycket i helgen även om hon kom sent fredag kväll och åkte i skaplig tid på söndagen. Intensiv men mycket trevlig ovh rolig helg, ser fram emot att göra om det snart.
Det har verkligen varit guld värt att ha haft Helena nere på besök i helgen. Vet inte vad jag gjort annars? Gråtit och deppat ihop totalt. (farfar är borta och Magnus jobbar natt hela helgen). Skönt att ha en riktigt vän som bryr sig och alltid finns där när man behöver en.

Nu är det bara en natt kvar sen så är det Magnus och jag igen. Då har vi en vecka semester tillsammans =)
Vi får se vad vi hittar på då? Tanken var att ev klämma in en vecka solsemester, men som det ser ut nu så hittar vi ingen resa el något ställe som vi vill åka till =(
Så vad ska vi göra i stället då????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback