I´m back in Bollnäs

Datum: 2010-06-02 Tid: 21:28:50
Då var man i Bollnäs igen då, hemma hos mor och far. Vi kom fram vid 17-tiden efter att ha hunnit med att träna 1.5 tim på förmiddagen, packat, gjort oss i ordning, åkt in till stan och köpt en fin morsdagsbukett till min kära mor (morsdag) och besökt "Jåm-Cutrin" i Upplands Väsby. Fick med mig en hel påse med massor av härliga hårstylingprodukter samt nagelprodukter. Jag blir som ett barn på julafton när jag kommer in där, tittar och känner på allt och vill ha allt! Köpte produkter från en ny serie "Big sexy hair" som jag ska prova, spännande!

När vi kom hem så åkte vi och köpte thaimat från en thaikiosk som de har här i stan. Vi blev tyvärr lite besviken på maten, för det första så var allting mycket starkt och för det andra så var det rätt smaklöst och tråkigt. Men vi stockholmare är väl lite bortdskämda med all god thaimat som finns i storstan.

Resten av kvällen tillbringade vi i soffan, vi tittade på "Arga snickaren" och då och då på vänskapsmatchen mellan Sverige-Vitryssland i fotboll.

Nu ska jag ta och förpreppa och locka Annso´s löshår inför morgondagens uppsättning till hennes studentbal. Jag ska vara på plats hemma hos henne kl 11.00 imorgon för att fixa henne och hennes kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback