Helena på besök

Datum: 2010-06-13 Tid: 19:41:48

Efter att jag hade städat undan lite i fredags och satt och väntade på att Helena skulle komma så började jag göra om mina naglar. Hann med alla utom tumnaglarna, snyggt? ;) Under tiden så tittade jag på filmen "When in Rome".



Om filmen:
Beth Harper är en framgångsrik, ung fastighetsmäklare, men hon har otur i kärlek. När hon åker till Rom för att träffa sin nygifta syster, stjäl hon impulsivt några mynt från en fontän där folk slänger mynt och hoppas på kärleken. Hon blir nu förföljd av ett gäng beundrare

Så tyckte jag:
Jag är ju tyvärr rätt svag för romantiska komedier. Men den här kanske var i värsta laget. Var de fulla när de skrev manuset eller vad?
Lite besviken tyvärr....

++

Vid 23.00 så var Helena framme och då dukade jag fram lite te, morotsbröd och marmelad. Så det blev lite kvällsfika och en massa snack i soffan fram till 02.00. Det blir lätt så när man har trevligt, tiden rinner i väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback