Frisörbesök och solbränna

Datum: 2010-06-23 Tid: 16:59:34

Så himla skönt att somna i sin egna säng igår kväll efter att tittat på filmen "Wallander - faceless killers (eng)".



Om filmen:
Wallander undersöker ett brutalt mord på ett äldre par på en avskild lantgård. En läcka från polisen om den mördade kvinnans sista ord ger upphov till rasistiska hämndaktioner. Följderna får Wallander att tvivla på allt, till och med sitt yrkesval som polis.

Så tyckte jag:
Mycket bra och spännande. Svartman från de svenska Wallanderfilmerna är med i den ;) hihi!

+++

Upp och hoppa strax efter 08.00 i morse för att sedan vara hos bätsa Ida kl 10.00 för att få barret fixat inför sommaren.
Alltid lika härligt och roligt att träffa henne, luta sig tillbaka i stolen och bli ompysslad medans vi har så mycket att prata om.
När jag kom hem så hade Magnus lagat lite lunch som vi smaskade i oss ute på balkongen i värmen. Bestämde oss sedan för att bygga upp brännan lite mera, så vi gick ner till utomhuspoolen här i Västertorp/Hägersten och solade lite. Efter 2 tim höll vi på dö av värmeslag, snacka om att man inte är van vid värmen.
Har nyss varit och handlat och sitter nu här hemma och funderar på vad vi ska hitta på ikväll. Ska vi gå på bio "Beck", softa hemma, åka in till stan och köpa glass, mm....???Beslutångest....JA!

Idag fick jag hem ett paket på posten inehållande ett nytt headset till min mobil samt ett nytt i.pod träningsarmband/fodral.
18434


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback