En slapp dag

Datum: 2010-06-21 Tid: 22:20:20

Idag fick det bli sovmorgon igen, vi sov till 09.30....Gissa om det var skönt eller? ;)
Tog det väldigt lugnt hela dagen, och jag har varit så sjukt trött hela dagen så jag nästan tror att jag håller på att bli sjuk????Vet inte vad det är för fel???börjar få lite ont i ena örat bla. Eller så är det för att jag slappnar av till hundra procent när jag kommer bort, inga måste osv.
Vi åkte ut en liten tur på eftermiddagen, kikade i lite butiker samt i bilbutiker men vi kom hem tomhänta tyvärr. Köpte med oss lite fika som vi satte oss ute på altanen och mumsade i oss i solen.

Till kvällen så lagade vi middag till svärmor och svärfar, vi bjöd på riven råstekt potatis, grillade pannbiffar, ajvar, gul lök, bea och vitlöksbröd. Och till efterrätt fick de en hemmagjord rabarber och jordgubbspaj med vaniljglass. Åh de var så mätta och nöjda efteråt...de ville ha receptet på allt =) Det är bra betyg! Satt kvar ute på deras uteterass och softade hela kvällen. Men sen fick Magnus ett ryck och skulle tvätta, polera, putsa och fixa med bilen så då satte jag mig här framför datorn och passar på att uppdatera min blogg.

Men nu börjar klockan bli mycket, så jag ska krypa till sängs och läsa ut min bok som jag läser just nu. Den är mycket bra och sjukt spännande.
Imorgon eftermiddag bär det av hem till storstan igen efter en veckas semester här Skövde.


Kommentarer
Postat av: Emilrachel

Great site. Keep doing.

2010-12-21 | 15:19:42
URL: http://emilrachel.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback