Det blev en dag till

Datum: 2010-06-08 Tid: 18:48:06
Tanken var att vi skulle åka hem till Sthlm idag men eftersom vi inte har något speciellt att göra hemma plus att min stackars farfar ligger på sjukhuset och är i riktigt dåligt skick så bestämde vi oss för att stanna idag också.

Så vi började dagen med 1 timmes badminton och efter det så blev det en powerwalk på 30 min medans Magnus sprang i 30 min. Så då hade vi dagens träning avklarad =)

När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket mer än att vi åkte och handlade och lagade middag till klockan fyra då mamma kom hem från jobbet. Och strax innan det så fick vi besök av Helena som gjorde oss sällskap vid middagen. Vi bjöd på grillad kycklingfilé och fläskfilé med (potatis, lättgrädde, vitlökssmör, purjolök) som vi gratinerade i ugnen och självklart en stor och grön sallad.

Eftersom att jag har känt mig lite trött och hängig hela dagen så gick vi och satte oss i soffan och bara pratade och umgicks tills det var dags för Helena att åka hem. Då var det mammas tur att få lite massage av Magnus och medans så gjorde jag en liten dessert, jag skivade jordgubbar, kiwi, banan och så rev jag ljus blockchoklad över det och in i ugnen tills chokladen hade smällt då serverade jag det tillsammans med Sia´s vaniljglass....Mums! Sedan var det min tur att få massage, gissa om jag blir bortskämd ;) härligt att ha en pojkvän som är massör ;)

Gick och sussade vi tolvtiden....då var jag helt slut efter en lång dag. Känner mig mer och mer hängig, det känns inte alls bra. Hoppas att det går över, har ingen lust att bli sjuk nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback