Dagens träning avklarad

Datum: 2010-06-15 Tid: 14:30:38

Jag började på en ny bok igår "Pepparkakshuset" av Carin Gerhardsen. Läste ca 160 sidor igår kväll medans Magnus tittade på fotboll. Lyckades även tjata till mig lite massage i 45 min, så himla skönt =)



I morse när vi vaknade var vi båda supertrött....vet inte vad det är för fel. Så efter att ha ätit frulle så kröp jag ner i sängen och vilade en stund till innan det var dags att bege sig till gymmet och träna. En banan och ett dunderpiller så var jag fit for fight igen. Stog 1 tim på crossen och körde intervaller så svetten rann, brände 860 kalorier! Så j*vla nöjd med det =) Mitt mål är att efter sommaren kunna bränna 1000 kal på min timme på crossen, vi får väl se hur det går ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

kom ni fram till nå pris för Lisas tjejer, för håret?

Hoppas allt e bra med dig annars.

kramisar

2010-06-16 | 00:20:13
URL: http://lenapebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback