Sömnlös i Stockholm

Datum: 2010-07-18 Tid: 13:05:32

Ännu en sömnlös natt....nu får det bli måndag så att jag äntligen får sova breved älsklingen igen. Igår kväll tittade jag lite på tv, sedan fastnade jag i telefon med Helena i nästan 3 tim. När man inte ses så ofts så har man mycket att prata om. Låg och läste lite efter det, allt för att bli så trött som möjligt, slog på tv´n igen men icke. Vet inte vad klockan var när jag somnade. Vaknade vid 09.30 när Magnus kom hem och låg då kvar i sängen och drog mig breved honom och vips så slocknade jag, sov hur skönt som helst. Snacka om att vara beroende av honom och hans närvaro för att kunna sova.
Vaknade igen vid tolv, hur skönt som helts, ingen som helst ångest över att ha sovit bort halva dagen. Det var jag så värd. Har nyss ätit lite frukost och har bestämt mig för att gå och träna idag. Det ska bli riktigt skönt, svettas ännu mer än vad man redan gör i värmen även om det är lite svalare idag.
Idag blir det styrketräning och kondition i 1.5 tim....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback