Sista dagen i Göteborg

Datum: 2010-07-28 Tid: 17:14:12

Då var det dags att åka hem från Göteborg då. Idag tänkte vi att vi skulle gå ner till frukosten lite tidigare för att slippa allt folk. Men det hjälpte ju inte, det var lika fullt då, trängas för att få något att äta samt dela bord med några andra för att det var fullt.

Gjorde oss i ordning och packade ihop allt för att sedan checka ut och ta en taxi ner till centralen. Då det spöregnade ute och vi hade inget paraply. Låte in väskorna för att sedan gå till "Femman" och kika lite, käkade lite lunch där. Jag åt kycklingfilé med italiensk sallad =) gott!

Kvart i tre så hoppade vi på tåget till Skövde och en timme senare så var vi framme och älsklingen kom och hämtade upp oss. Även fast helgen har varit helt fantastisk så har jag saknat min älskling. Det är inte så ofta som vi är ifrån varandra.

Åkte raka vägen hem till Sthlm, en bilresa som tar ca 4 tim. Så när vi kom hem var vi alla lite trötta. Både jag och Magnus vaknade i morse och kände oss lite hängiga. Båda har ont i halsen....det är något som inte stämmer. Hoppas att det går över tills imorgon. Jag gick och la mig redan vid elva och tokslocknade breved Magnus som satt och spelade tv-spel i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback