Grattis svärfar på 60 års dagen

Datum: 2010-01-31 Tid: 11:46:06



Idag har min älskling namnsdag....Grattis Baby! Det är Karl och det är Magnus andra namn. Någon som vi mer ska fira idag är Magnus pappa Leif som fyller 60 år idag, Grattis svärfar!


Jag måste ha varit sjukt trött igår, somnade redan kl 23.00 i går kväll och ändå sov jag till 09.15 i morse. Något är ju inte helt rätt här alltså...men vad?

Åkte till farbror Niklas och tjejerna som var hemma från skolan efter att ha blivit dåliga av svinissprutan. Så vi bjöds på pannkaka och knäckebröd med ost, mums så gott...inget en annan är van att äta, men gott var det ;) Barnsligt gott! Pannkaka med socker på, det är så gott att få ;)
Sedan tog vi en tur hem till mormor och Harald, gav bort våran gamla dvd till dem eftersom de inte har någon. Och utan dvd så går de ju miste om en massa bra filmer. Hoppas nu att de ska använda den och förstå sig på den.
Vi blev bjudna på middag hos farbror Niklas ikväll, så vi åkte bara förbi Coop och handlade lite, jag passade på att köpa nya boken " Postcard killers" av Liza marklund & James Patterson.



Till middag blev det tacos...alltid lika gott!
Vi var kvar där till kl 19.00 sen var det dags att åka hem, jag ville titta på "halv åtta hos mig" och "Robinson". Fick sjukt ont i magen på kvällen, vet inte om det är magsjuka eller vinterkräkrsjuka på gång, vore inte helt fel kanske? Kankse man har tur att gå ner några kilon på köpet ;)
Fick springa på toan hela kvällen, inte roligt och hela familjen bara skrattade åt stackars mig.....
Hade gjort en supermumsig fruktsallad på kvällen med jordgubbar, sharon, melon, kiwi, banan, äpple, päron mm...men den fick man ju inte behålla tyvärr.



Hur ska detta gå imorgon när jag ska sitta på tåget ner till Gävle?
Får hoppas att det har lugnat ner sig då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback