Söndag

Datum: 2010-01-31 Tid: 12:34:51

Nu är Magnus i väg på sin andra jobbintervju på Sats, håller tummarna om det nu är så att han vill ha jobbet. Själv så sitter jag här hemma och fördriver tiden framför datorn, allt för att slippa göra en massa nytta här hemma. Skulle behöva packa upp allting ur Magnus flyttkartonger, börja röja i garderoben (eftersom vi ska göra om i den), börja laga lunch, mm. Men jag har nog fastnat här i stolen........

Känner att detta kommer att bli en rätt soft och slapp söndag, måste ladda inför imorgon och hela februari månad, för då smäller det!
Jag är motiverad till tusen och vet att den här gången kommer jag att klara det galant. Det kommer kräva en hel del blod, svett och tårar...men det är det så klart värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback